Pagini de jurnal #6

20141112_140914Cred că am uitat cum este să ții un jurnal, pentru că nu am mai făcut asta din liceu, însă, teoretic, într-un jurnal se presupune că notez toate evenimentele importante care mi se întâmplă.

Un astfel de eveniment, aș putea spune că s-a întâmplat acum 10 zile, când m-am urcat pentru prima oară într-un tren cu destinația Brașov.

De mult timp îmi doream să vizitez acest oraș și nu pentru că este „sediul central al celor mai tari librării online din țară”, ci deoarece consider ca are iz de istorie datorită Cetății Brașovului, a Bisericii Negre, dar mai ales a Centrului Vechi.20161106_153407

Am fost, am văzut, m-am distrat, am răcit și am plecat. Cam așa a fost escapada mea în câteva cuvinte.

Mai pe larg, am fost la Doctor Strange. Ultima capodoperă Marvel, de care m-am îndrăgostit. A fost pentru prima
dată după mult timp când am râs cu lacrimi, când m-am detașat de realitate pătrunzând într-un alt univers.

img-20161107-wa0009Și cum eu sunt mai, să zicem, energică de felul meu, nu m-am putut abține să nu merg la fil cu Yuki de pe blogul și vlogul Yuki Black. Yuki este o copilă tare simpatică și veselă care știe cum să facă omul să nu se rătăcească prin Brașov (prea rău) și evident a știut să mă alerge prin tot orașul.

Am fost la film, am mancat popcorn și am băut cel mai mare pahar de suc din viața mea (mi-a ajuns pentru 100 de ani).20161106_151625

După ce am fost la film în mall-ul Coresi, a fost rândul meu să o trag pe Yuki după mine să găsim magazinul Pandora, care defapt a fost un stand undeva pe mijlocul unui coridor din mall, iar reclama e atât de minusculă, ca am regretat că nu mi-am luat ochelarii la mine :))

img-20161107-wa0018Înconjurate de munți și păduri, pe aproape fiecare straduță a Brașovului se află câte o librărie în care îmi venea să intru și să uit să mai ies cum ar fi Okian, Șt. O. Iosif, Cărturești, Humanitas și multe altele.
Din păcate nu am fost până la Cetate, cel mai probabil, de lene, dar concluzia este că mai vreau, mai vreau, mai vreaaaaau ^^D&E2

Leave a Reply

