Book Bloggers of Bucharest – B3

b3Book Bloggers of Bucharest” este un proiect inițiat de Ghanda de pe blogul Jurnalul unei Cititoare.
Acest proiect constă într-un grup pe Facebook destinat tuturor bloggerilor din București dorinici să se întâlnească offline pentru a se cunoaște și a dezbate diverse subiecte despre ceea ce îi pasionează.

Însă Ghanda nu s-a limitat doar la bloggerii Bucureștiului, ci îi invită cu drag și pe cei din afara Capitalei la aceste întâlniri.

Primul meeting a fost la ceainăria „La Un Ceai” în data de 18 Decembrie. Din păcate, eu nu am reuțit să ajung datorită programului extrem de încărcat pe care, din păcate, l-am avut și încă îl am, așa că nu am posibilitatea de a vă reda prea multe detalii despre aceasta însă, pe blogul său, Ghanda a făcut-o. Astfel, puteți citi întreg articolul aici ^^

Următoarea întâlnire, va fi luna aceasta și colegii de breaslă încă votează data în care se va desfășura. Voi reveni cu mai multe detalii despre aceasta pe pagina de Facebook a blogului (aparent cele mai multe voturi sunt pentru ziua de 18 februarie).

În loc de încheiere, aș vrea să scriu câteva cuvinte despre Ghanda:

ghandaPrima dată am cunoscut-o online pe forumul dedicat seriei „Tara Duncan” unde obișnuiam să scriem RPG-uri inspirate din seria lui Sophie Audoin Mamikonian. Să fi fost în clasa a 11-a dacă, nu a a 10-a, când am descoperit pentru prima dată internetul și implicit am cunoscut-o pe Ghanda.

Mi-a plăcut de ea pentru felul în care scria, era scurtă, la obiect și niciodată nu se pierdea în detalii (probabil că de mică știa că avea să-și continuie  studiile în domeniul programării IT). Și deși verișoara mea mi-a zis o dată că nu poți fi și programator și scriitor / blogger și cititor, atât Ghanda, cât și Dan Rădoiu mi-au demonstrat că se poate. Amândoi IT-ști cu gândiri logice, au un talent rar întâlnit în domeniul lor: condeiul.

Câștigătoare a Eurocon Encouragement Awards, voluntar anul trecut la FF5 și cu o activitate impresionantă în blogosfera SF&F din România, Ghanda este prezentă la toate întâlnirile Editurilor, majoritatea lansărilor de carte, dar și la evenimentele anuale ale lumii cărților precum Gaudeamus, Final Frontier sau Bookfest.

Data viitoare ne vedem cu ea offline la a doua întâlnire B3 🙂

 

D&E2

Leave a Reply

