Recenzie: Întorcerea de Theo Anghel (Am murit, din fericire #1)

Având ca pasiune scrisul, încă de la 11 ani, Theo Aghel inveta povești despre cowboy pentru cele două cititoare ale sale din copilărie.

În 2014 debutează la editura Herg Benet cu romanul „ Întoarcerea”, iar în 2016 îl republică la editura Quantum Publishers.

Inițial această carte se dorea a fi singură, însă la solicitarea cititorilor, Theo transformă „Am murit, din fericire” într-o colecție fantasy, ce în prezent numără patru volume, despre viața de apoi.

Primul volum al acestei serii începe cu moartea personajului principal: Oriana.

Poate că „moarte” este puțin cam mult spus deoarece Oriana revine pe pământ (Chaos , cum este numit în roman de autor) ca un recuperator.

Recuperatorii sunt persoanele care atunci când mor nu se duc nici în Iad și nici în Rai, ci trec prin ce separă cele două lumi. Se reîntorc în Chaos ca salvatori ai sufletelor rătăcite.

Însoțită de un înger bun (Ama) și unul rău (Abel), Oriana revine în Chaos pentru a salva viețile oamenilor. Primește această a doua șansă, având condiția de a renunța definitiv la viața de dinainte și la tot ceea ce înseamnă aceasta pentru protagonistă.

Săracă, fără prieteni, familie și iubit, Oriana se trezește într-un apartament mizer în care trebuie să o ia de la capăt. Doar ea, Ama și Abel.

Din punctul meu de vedere, îngerii sunt sarea și piperul romanului. Se subînțelege că cei doi se ceartă veșnic și fiecare dintre ei încearcă să o atragă pe Oriana de una din părțile guvernante ale universului.

Mi-a plăcut acest volum pentru că autoarea și-a umanizat personajul în ciuda faptului că recuperatorii au puterea a zece oameni. Astfel, tânăra nu este decât un recuperator, să zicem, mediocru, dar care își face treaba cât de bine poate.

A fost o adevărată plăcere să mă delectez cu acest roman fantasy a cărui acțiune se petrece pe străzile Bucureștiului, iar cele 320 de pagini ale lui sunt presărate, acolo unde trebuie, cu umor.

Recunosc că am avut diferite emoții pe parcursul lecturii: m-am enervat de bunătatea exagerată a Orianei, am fost intrigată de apariția lui Mark, am râs de micile certuri dintre Ama și Abel, am plâns la pasajele în care Oriana suferea după viața pierdută

De mult timp nu am avut plăcerea de a mă bucura de o carte care să-mi stârnească atâtea sentimente și sunt încântată că am avut ocazia să o citesc și la rându-mi să o recomand și altor cititori.

Titlu: Întorcerea

Serie: Am murit, din fericire, vol. 1

Autor: Theo Anghel

Editura: Herg BenetQuantum Publishers

An publicare: 2014 / 2016

Nota: 5/5

Romanul poate fi achiziționat de pe site-ul Editurii Quantum Publishers, dar si de pe site-urile librariilor online Libris.ro sau Books Express .

4 thoughts on “Recenzie: Întorcerea de Theo Anghel (Am murit, din fericire #1)

Leave a Reply

