Lansare de carte #7: De la SSI la SIE de Florian Banu

De când am terminat liceul, am început să fiu pasionată de istorie și asta mulțumită Editurii Corint prin colecția „Corint Istorie”, dar și a lansărilor volumelor ce o alcăturiesc.

Prima dată am fost la lansarea volumelor „Saga Reginelor” de Jea des Cars și „Regine din umbră” de Maria Pilar Queralt del Hierro care mi-a deschis apetitul pentru trecut.

În prezent, sunt fericită să mă laud cu mica mea colecție de romane despre cele mai impresionante doamne ale lumii „Regina Elisabeta a II-a”de Andrew Marr, „Jacqueline Kennedy Onassis Bouvier”de Barbara Leaming, „Grace de Monaco” de Jean des Cars și cele două romane menționate puțin mai sus.

Tradiția celor de la această editură a continuat pe 30 martie când am fost la lansarea unui fragment de istorie intitulat „De la SSI la SIE” de Florian Banu.

Cu nostalgie îmi amintesc vremea ploioasă care a creat o atmosferă în librăria Humanitas de la Cișmigiu ca desprinsă dintr-una din clasele de la Hogwarts, mai ales că acum acele ploi par a fi istorie.

În compania autorului acestui volum, al prefațatorului său, Marian Voicu, al domunului Mihai Răzvan Ungureanu și a coordonatorului acestei colecții, Doru Dumitrescu am avut parte de adevărate lecții despre viața spionajului din vremea comunismului.

Pe lângă acești distinși domni, publicul a ascuns printre cititori și un fost angajat SIE care, din păcate, nu s-a prezentat pentru că ar fi trebuit să ne omoare 🙂

Acesta a încheiat seara cu istorisirea propriilor sale aventuri din această lume a umbrelor care m-au pus pe gânduri.

Din păcate, nu am avut posibilitatea de a achiziționa și eu un exemplar al cărții, însă datorită noii mele pasiuni proaspăt descoperite pentru istorie, mi-am propus să o adaug pe wishlist și sper că voi putea să intru în posesia acesteia cât mai curând posibil.

Dacă sunteti curioși cum arată o lansare Corint, vă invit să fugiți de căldura pe 07 iulie de la orele 17:00 pe terasa de la Mega Mall pentru debutul lui Stace Kramer pe piața românească cu volumul „50 de zile înainte de sinucidere

Toate detaliile întâlnirii le puteți găsi accesând pagina de Evenimentului.

Leave a Reply

